Ga ik proberen maar ik doe nu al enorm langzame reps, misschien is het toch tijd voor een zwaardere oefening.
Tails| LOG |2013
Collapse
X
-
Lekkere training weer, bp ging redelijk makkelijk met squat heb ik wel moeite om goed de diepte te vinden. En met bor om stil te blijven staan. Tot nu toe zal ik nog wel kunnen raisen maar bij bp vraag ik nu wel voor de zekerheid of iemand me wil spotten.
squat
5x5x80
bp
5x5x55(vpr)
bb row
5x5x55
Comment
-
Vandaag een zeer tegenvallende training achter de rug. Tijdens mp heb ik moeite met ademhalen tijdens de reps door om goed kracht te kunnenn zetten en mijn techniek was fucked. Met deadlift kan ik geen arch in mijn onderrug krijgen door een lichte blessure dus ga ik een tijdje back extensions doen. Ik weet niet of het wel verstandig is om met dit schema door te gaan gezien de beperktheid van oefeningen en zodra je iets blesseert is het schema vrijwel zinloos
squat
5x5x82.5
deadlift
alleen opwarm sets gedaan ik kom geen goede techniek krijgen dus ben ermee gestopt
overhead press (te zwaar gewicht nog)
3x40 (PR)
4x40
4x40
2x40
(fail)
Comment
-
Verneukte training mijn rug kon het gewicht eig niet meer aan. Ik stop volgende week met dit schema heb er geen zin meer in en met hoge gewichten verwaarloos ik de techniek. Verder heb ik weinig zin om op een gewicht te zitten dat ik makkelijk 5x5 kan. Volgende week of een week erop ga ik weer met ub/lb beginnen.
squat
3x5x85
2x5x80
bp
5x57.5
4x57.5
4x57.5
7x55
6x55
bb row (had geen kracht meer voor deze oefening)
5x5x50
Comment
-
Originally posted by Tails View PostIk weet niet of het wel verstandig is om met dit schema door te gaan gezien de beperktheid van oefeningen en zodra je iets blesseert is het schema vrijwel zinloosI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat geldt voor elk schema. Als een spiergroep geblesseerd is dan kun je die niet trainen, punt. Niet met de oefening die je in het schema hebt staan en ook niet met een andere. Het is dan een kwestie van laten herstellen en daarna weer de draad oppakken.Last edited by Tails; 29-03-2013, 21:49.
Comment
-
Is het echt geblesseerd of is je rug te zwak ? dan kan je toch gewoon proberen je core/rug aan te sterken met andere oefeningenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Ik weet niet waar het aan ligt, ik krijg nogal snel blessures/pijn aan mijn onderrug heb ik altijd al last van gehad. Vandaag een beetje meer een deload training gedaan met wessle met een aantal ub oefeningen. Deze week focus ik meer om te herstellen voor volgende week en dan weer rustig opbouwen. Hoogtepunten van de training plaats ik onder heb eigenlijk alleen opbouwende setjes gedaan.
6x40 mp
5x60bp (vpr) wilde ik al een tijdje halen nu eindelijk gelukt
3x24 (pr) incline dbp triceps/schouders waren hier al verzuurd anders had er meer in gezeten
5x80 squat
De rest is niet noemenswaardig, nog wat shrugs dumbbell rows en chin ups.
Originally posted by Nocerino View PostWat ben je gegained of verloren?
Comment
-
Heb nog steeds last van mijn onderrug wel minder gelukkig, verder een redelijke training gehad maar de 5x5x60 met bp was helaas niet gelukt. Ben wel blij dat ik de 60 uberhaubt omhoog krijg want een maand geleden zat 1 rep op dat gewicht er nauwelijks in. Heb dus flink wat progressie geboekt met sl.
squat
5x5x70
bp
3x5x60
4x60(+1spot)
3x60(+2spot) was hier helemaal verzuurd
bb row (met deze oefening lukt de techniek me maar niet goed moet er echt op letten)
5x5x55
ab rolouts
ietsx3 niet bijgehouden
hanging leg raises
ietsx3 niet bijgehouden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-